Son Dakika Günlük Haberler

3 Şubat 2015 Salı

MUSTAFA KARAHASANOĞLU KİMDİR

          MUSTAFA KARAHASANOĞLU KİMDİR

1948 Erzincan Kemaliye doğumluyum. 1950’de İstanbul’a geldim.. O tarihten bu yana İstanbul’dayım. Yıldız Teknik Üniversitesi elektrik bölümü mezunuyum ama 1974 yılında Milli Gazete’de Müessese Müdürü olarak gazeteciliğe başladım. 1976’da Milli Selamet Partisi Teşkilatlanma Genel Sekreteri olarak görev yaptım.. 1979’da tekrar Milli Gazete’nin başına geldim. 1982 yılına kadar orada devam ettim. Daha sonra Cuma dergisini çıkardık, 1989’da haftalık dergi olarak çıktı.. 1992 yılında da Vakit gazetesini yayın hayatına kazandırdık. O günden bugüne kadar da Vakit, Anadolu’da Vakit, Beklenen Vakit, Akit, Yeni Akit gibi değişik isimlerle yayın hayatına devam ettik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SAYFA DEĞİŞTİR

AA